Supra 900 Club
Laimīga grupiņa 900 Eiropas īpašnieku saņems jauno Toyota Supra tās pirmajā atklāšanas gadā un ne vien varēs baudīt mūsu izcilāko sporta automobili savām rokām, bet tiks iekļauti arī ekskluzīvā grupā: Supra 900 Club.
Supra 900 Club
Laimīga grupiņa 900 Eiropas īpašnieku saņems jauno Toyota Supra tās pirmajā atklāšanas gadā un ne vien varēs baudīt mūsu izcilāko sporta automobili savām rokām, bet tiks iekļauti arī ekskluzīvā grupā: Supra 900 Club.
Jaunās Toyota Supra izstrādi nemudināja tikai veiktspējas rādītāji vai jauni apļa rekordi, bet arī mērķtiecīga fokusēšanās uz sajūtām, kādas Tu izbaudi pie šā automobiļa stūres.
Balstoties uz pasaules līmeņa autosporta tehnoloģijām un dizainu, jaunā bezkompromisu Toyota Supra ir sasniegusi “zelta attiecību” – starp riteņu bāzi, šķērsbāzi un smaguma centra augstumu – acumirklīgai stūres reakcijai un nevainojamai līkumu izbraukšanas veiktspējai.
Gan uz ceļa, gan trasē tas jūtas kā zivs ūdenī – mūsu augstas veiktspējas sporta automobilis, pateicoties 3,0 litru dzinējam, dāvā vairāk nekā 300 ZS jaudu. Ar dalīto kanālu turbīnām (twin-scroll), augstas precizitātes tiešo degvielas iesmidzināšanu un mainīgo vārstu sadales fāzu kontroli tas nodrošina vienmērīgu jaudu un acumirklīgu reakciju. Tā rezultātā Toyota Supra sasniedz 100 km/h nepilnās piecās sekundēs un, pateicoties izcilajam dzinēja vienmērīgumam, sniedz precīzu vadāmību līkumos.
No luksusa kupejas 1970. gados līdz bezkompromisa sporta automobilim 1990. gados, Supra leģendārā A šasijas koda evolūcija tagad tiek turpināta ar jauno Toyota Supra A90. Mūsu līdz šim izcilākais autovadītāja automobilis.
Šāda bezkompromisu attieksme, izmantota priekšā novietota dzinēja un aizmugurējo riteņu piedziņas konstrukcijai, gādā par to, lai divu sēdvietu kupejai sniegtu nevainojamu 50:50 svara sadalījumu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Pateicoties alumīnija un tērauda sakausējuma rāmim, kas nodrošina neticamu stingrību un vieglumu, zemu smaguma centru un īsu riteņu bāzi, autovadītāji var baudīt pārliecinošu stabilitāti, šķietami bezgalīgu saķeri un neitrālu vadāmības līdzsvaru.
Elektroniski kontrolētais aktīvais diferenciālis kontrolē katram aizmugurējam ritenim pievadīto griezes daudzumu. Piedziņas jauda tiek sadalīta elastīgi, tāpēc vadāmība saglabājas neitrāla ikvienā līkuma izbraukšanas posmā, un strauja bremzēšana un paātrinājums ir stabils un precīzs. Toyota Supra uzlabotās AVS sistēmas sniegtais iespaidīgais komforts un kontrole liek uzplaukt smaidam ikviena autovadītāja sejā gan izaicinošā trasē, gan uz tukša lauku ceļa.
Katrai Supra paaudzei cauri vijas skaidrs pavediens: divas pamata sastāvdaļas, kas definē mūsu leģendāro sporta automobili un kuras iespējams izsekot līdz pat 2000GT. Vienmērīgs, atsaucīgs 6 cilindru dzinējs un priekšā novietota dzinēja, aizmugurējo riteņu piedziņas konfigurācija vistīrākajai iespējamajai braukšanas pieredzei.
Dzimis trasē
TOYOTA GAZOO Racing radīts, ar priekšā novietotu dzinēju un aizmugurējo riteņu piedziņas konfigurāciju, GR Supra Racing konceptautomobilis nevainojami pauž mūsu aizrautīgas braukšanas filozofiju.
Aiz maskas
Izstrādes laikā jauna automobiļa dizaina slēpšana no ziņkārīgām acīm parasti nozīmē vienkrāsainu zigzagu vai spirālveida rakstu izmantošanu tā virsbūvē.
Taču mūsu Toyota Supra A90 prototipam mēs vēlējāmies kaut ko atmiņā daudz paliekošāku. Galu galā leģenda ir pelnījusi patiesas izcilības masku.
Toyota Supra A90 sajūsmina Gudvudas kalnā
TOYOTA GAZOO Racing rūtotā finiša karoga raksta iedvesmots, unikāla dizaina rotāts, mūsu nākotnes sporta automobilis ierodas slavenajā Gudvudas kalnā, lai veiktu pirmo publisko testu, jo tas ir nonācis pēdējā izstrādes posmā, kas notiek Eiropā un Amerikā.